مرجع آموزش ریاضی به زبان فارسی

دسته‌بندی مباحث ریاضی و دوره تحصیلی

آموزش ریاضی به صورت کامل به همراه نمونه تمرین‌های متنوع

استفاده از فیلم‌های آموزشی در برخی از مباحث

خرید بدون محدودیت جواب مثال‌های حل نشده

همین حالا شروع کنید | رایگان

معرفی گروه آموزشی ننومتیکا

گروه آموزشی ننومتیکا، در جهت ارتقاء سطح کیفی دانش ریاضی در جامعه، مفتخر است پس از سال‌ها تحقیق، این اطلاعات را در سایت با علاقه‌مندان به اشتراک بگذارد.

بی‌توجهی به ریاضیات به عنوان یک زبان، زبانی دقیق و ظریف که برای این طراحی شده است تا انواع معینی از اندیشه‌ها را خلاصه‌تر، دقیق‌تر و سودمندتر از زبان معمولی بیان کند، ولی ما این زبان را با لهجه و اغلب غیر دقیق تکلم می‌کنیم. ریاضیات یکی از ابزارهای بسیار مهم ارتباط و تعامل است و به مثابه یگانه زبان جهانی در آمده است که موجبات بالندگی‌های فرهنگی، اجتماعی و زبانی را فراهم آورده و دارای نمادها و ترکیب‌های پذیرفته شده در سراسر دنیاست. الگوهای ریاضی در واقع سیستم‌های قانون‌مند و هدف‌داری هستند که ارتباط دنیای ریاضی و زبان نمادین و روابط صوری آن را با جهان واقع و با سایر شاخه های بشری برقرار می‌سازد.

برخی از اهداف ما برای این وب سایت

اهداف اجتماعی

بهره گیری از ظرفیت های اطلاع رسانی برای تامین (حق دانستن برای همه) با استفاده از روش های یادگیری.

اهداف فرهنگی

ایجاد زمینه های مناسب برای خلاقیت های فرهنگی که ضامن بقای فرهنگی کشور است.

اهداف پژوهشی

ایجاد توانایی تجزیه و تحلیل اطلاعات و استفاده از نتایج آن برای بهبود کمی و کیفی زندگی.

چرا ننومتیکا را انتخاب کنیم؟

ما تلاش نموده‌ایم تا علاوه بر ساده گویی مطالب و تمرین‌های فراوان، تمام مطالب پیش از خرید برای شما کاملا قابل مشاهده باشد و تنها بابت دریافت جواب مثال‌ها نیاز به پرداخت هزینه خواهد بود و همچنین سعی کرده‌ایم تا با دسته‌بندی‌‎های مختلف دسترسی به مطالب را برای شما به سادگی فراهم آوریم.

چرا ننومتیکا را انتخاب کنیم؟

مشاهده تمام دروس

بدون نیاز به پرداخت هزینه می‌توانید تمام دروس را مشاهده نمایید و تنها برای داشتن جواب مثال‌ها لازم است تا اقدام به خرید جواب‌های بخش مورد نظر نمایید.

دسته‌بندی بر اساس دوره تحصیلی

تمام مباحث دوره‌های تحصیلی به همراه جواب‌ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است و بدون محدودیت می‌توانید از آنها استفاده نمایید.

دسته‌بندی براساس مباحث ریاضی

در این بخش می‌توانید مباحث مختلف ریاضی را به صورت رایگان آموزش ببینید و تنها برای داشتن جواب مثال‌ها لازم است تا اقدام به خرید نمایید.

دسته‌بندی دوره‌های تحصیلی

تمام مباحث دوره‌های تحصیلی به همراه جواب‌ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است و بدون محدودیت می‌توانید از آنها استفاده نمایید.

دوره‌های تحصیلی

مطالب این بخش مطابق با کتاب‌های دوره‌های تحصیلی مختلف می‌باشد که به صورت کتاب‌های جداگانه تفکیک شده است و همچنین مطالب داخل کتاب بر اساس فصل، درس، نوع و صفحه قابل فیلتر کردن می‌باشد تا دسترسی به محتوای مورد نظر به سادگی امکان‌پذیر باشد.

  • ابتدا از منوی دوره تحصیلی در بالای صفحه، دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • پس از ورود به دوره تحصیلی مورد نظر، کتاب مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  • سپس با استفاده از فیلتر کنار صفحه به سادگی محتوای مورد نظر را جستجو کنید.

ریاضیات دوره اول متوسطه

این دوره شامل ریاضیات سال هفتم، سال هشتم و سال نهم می باشد که ریاضیات سال هفتم و هشتم شامل 9 فصل و سال نهم شامل 8 فصل می باشد. تمام مطالب این بخش مطابق با کتب تحصیلی این دوره می باشد.

ریاضیات دوره دوم متوسطه

این دوره شامل ریاضیات سال دهم، سال یازدهم و سال دوازدهم می باشد که شامل رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی و فنی حرفه‌ای می‌باشد. تمام مطالب این بخش مطابق با کتب تحصیلی این دوره می‌باشد.

ریاضیات دوره دانشگاهی

این دوره شامل ریاضیات عمومی (1)، ریاضیات عمومی (2)، معادلات دیفرانسیل و ریاضیات مهندسی می‌باشد. تمام مطالب این بخش مطابق با سرفصل‌های مصوب وزارت علوم می‌باشد.

جدیدترین مباحث ریاضی در سایت

در این بخش جدیدترین مطالب را مشاهده یا از طریق عضویت در خبرنامه، دنبال نمایید.

آخرین مباحث افزوده شده

خبرنامه ایمیلی

با عضویت در خبرنامه ایمیلی، از آخرین مطالب آموزشی وب سایت مطلع گردید. ما ایمیل‌های تبلیغاتی ارسال نمی‌کنیم و هر زمان بخواهید می‌توانید از دریافت خبرنامه انصراف دهید.
با ما همراه باشید!
ما هرزنامه (Spam) ارسال نمی‌کنیم!
126،000 صفحه
محتوای آموزشی در سایت
اکنون
50 مبحث ریاضی
به همراه دوره‌های تحصیلی

نمودار محتوای موجود در وب سایت

نمودار محتوای موجود در وب سایت
  • آنالیز مختلط 10%
  • آنالیز حقیقی 30%
  • هندسه 15%
  • ریاضیات گسسته 20%
  • آنالیز برداری 10%
  • جبر و آنالیز عددی 15%

سوالات متداول

در این بخش می توانید جواب برخی از سوالاتی که متداول می باشد را به دست آورید. در صورتی که سوال مورد نظر شما در این بخش موجود نمی باشد، از طریق فرم تماس با ما در میان بگذارید.

تمام محتوای سایت به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است و نیازی به پرداخت هزینه نمی‌باشد، اما در بخش مباحث ریاضی، برای دریافت جواب مثال‌ها لازم است در ابتدا حساب کاربری ایجاد نمایید و پس از ورود به حساب کاربری خود، اقدام به خرید جواب مثال‌های بخش مورد نظر نمایید.

خیر، چنانچه حساب کاربری شما در اختیار سایرین قرار گیرد، حساب کاربری برای همیشه غیر فعال خواهد شد.

دستیابی آزاد به اطلاعات و ایجاد عدالت در بعد توزیع اطلاعات به علاقه مندان و همچین تغییر فرهنگ معلم محوری به فرهنگ پژوهش محوری، مهمترین قابلیت کلیدی ای این سایت است.

بله. بی شک یکی از ابزارهای قدرتمند فضای مجازی ، شبکه های اجتماعی است. اینستاگرام متصل به این سایت شامل کلیپ های آموزش ریاضی و تلگرام متصل به این سایت شامل مسابقات ریاضی برای علاقه مندان است که در صورت پاسخهای درست، می توانند از تخفیفات ویژه جهت دریافت خدمات بیشتر استفاده نمایند.

مباحث ریاضی موجود به طور کامل بیان شده است و مباحث ریاضی جدید به صورت متناوب به آن اضافه می‌گردد.

بله، کاربران مبتدی، متوسط، کاربران نخبه و همچنین مدرسان علاقه‌مند به تدریس ریاضی می‌توانند از محتوای این سایت به عنوان یک مرجع قابل استناد استفاده نمایند.

با مراجعه به صفحه مورد نظر و مشاهده رایگان تمرین‌های مطرح شده می‌توانید به صحت اطلاعات اطمینان نمایید.

خیر، از آنجایی که تمام محتوای سایت به صورت رایگان ارائه شده است و کاربران قبل از خرید با نحوه آموزش وب سایت آشنا شده‌اند و در صورت نیاز تنها جواب مثال‌های یک بخش خاص را به هزینه بسیار کم خریداری می‌نمایند و پس از خرید امکان دریافت فایل را خواهند داشت، امکان عودت مبلغ پرداخت شده در وب سایت در فرآیند فروش دیده نشده است.

بلافاصله پس از پرداخت مبلغ مربوطه، داخل حساب کاربری شما بخشی با نام فایل‌های من وجود دارد که فایل‌های خریداری شده در آنجا به صورت لیست در اختیار شما قرار گرفته است و امکان دریافت (Download) آنها به صورت فایل PDF وجود خواهد داشت.

بله، کاربران همیشه می‌‎توانند با مراجعه به حساب کاربری خود، نسبت به دریافت مجدد فایل‌ها اقدام نمایند.

خیر، در تولید محتوای این وب سایت کارشناسان فراوانی تلاش نموده‌اند تا در بهترین حالت ممکن، اطلاعات در اختیار کاربران قرار گیرد و در صورت بازنشر این محتوا، حقوق مالکیت معنوی اطلاعات نادیده گرفته شده است. جهت اطلاعات بیشتر به صفحه قوانین و مقررات مراجعه نمایید.

تمام محتوای وب سایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است و با استناد به قوانین حق کپی رایت در کشور، با کاربران خاطی برخورد قانونی می‌گردد.